miercuri, 27 februarie 2013

FCM Câmpina - istorie recentă (22)

Etapa a 22-a (2006-2007)
18 aprilie 2007, stadion ”Poiana”:
FCM Câmpina - Petrolul Ploiești 1-2
Marcatori: Țiclea 28 - Budescu 17, Muțiu 69-11m.
FCM Câmpina: Panfil - B. Petre, Ghidia, Vițelaru - Țiclea, Borz (66 M. Dumitru). Jecu, Topală (76 Simion), Cristea - Elisei (55 Ichim), Kalle. Antrenor: Ștefan Nanu.
Petrolul Ploiești: Prisacă - Odoroabă, Nofitovic, Stepanov - L. Dumitru, Zahiu, Lupuț (90 Sagna), Marinescu (50 Coțan), Ghiță - Budescu, Popelisko (67 Muțiu). Antrenor: Marin Barbu.
Arbitri: Alexandru Tudor (București) - Aurel Oniță (Constanța), Ioan Onicaș (Zalău) - Viorel Sandu (București).
Florin Bercea a făcut o vizită la vestiare înaintea jocului
Antrenorul Petrolului, Marin Barbu, felicită brigada lui Tudor după joc
Un incident, la un moment dat, un sporter din galeria Petrolului a pătruns pe terenul de joc, fiind placat de forțele de ordine
Înaintea de joc, tete-a-tete Ștefan Nanu - Marian Barbu
Ștefan Nanu și oficialului Petrolului, Lucian Rădulescu, s-au tot tachinat...
Tudor l-a ”certat” în mai multe rânduri pe Nanu
Aglomerație la oficială
Minutul 69: Muțiu transformă penalty-ul cate stabilește scorul final și... învingătoarea
Tribunele pline ale stadionului ”Poiana” la acest meci derby al Prahovei

Un comentariu:

  1. Ce mai trece timpul...am fost si eu la acel meci Poiana-Petrolul..eu acum am 16 ani sunt un fan al petrolului de mic de cand ma stiu....m am bucurat la victoria petrolului atunci langa suporterii celor de la campina.....ce vremuri

    RăspundețiȘtergere