sâmbătă, 23 februarie 2013

PE STADIOANELE LUMII... Rotterdam - ”De Kuip Stadion”

În martie 2007 am fost în Olanda pentru meciul Olanda - România, din preliminariile EURO 2008. Partida a avut loc la Rotterdam, pe stadionul formației Feyenoord, ”De Kuip”. Am stat la Amsterdam, dar aatât în preziua jocului, cât și - evident - la meci, am fost la Rotterdam la stadionul ”De Kuip”. Drumul de la Amsterdam la Rotterdam este o plăcere,
sunt doar vreo 70 km pe autostradă, treci prin mijlocul aeroportului Schipol, dar și printr-o zonă rurală absolut superbă.

În fine, am ajuns la Rotterdam, un oraș absolut superb, un important port al Olandei. O arhitectură deosebită, oameni liniștiți și relaxați, totul face din Rotterdam un oraș unde îți dorești să trăiești.
Și am ajuns la stadionul ”De Kuip”
Ca peste tot, în jurul marilor stadioane, sunt tot felul de tarabe și rulote cu suveniruri, dar și cu mâncare și băutură
Și începe lumea să vină la stadion...
”Echipați” de meci
Stadionul clubului Feyenoord nu este la fel de spectaculos la ”Amsterdam ArenA”. este ceva mai vechi, dar mi s-a părut foarte încăpător, iar pe măsură ce se apropia ora de start a meciului, tribunele se colorau din albastru (culoarea scaunelor) în portocaliu și galben.
În final, s-a încheiat 1-1, așa cum pronosticasem în preziua jocului, atunci când am ajuns la stadionul din Rotterdam și am fost ”interceptați” de o echipă de la Realitatea TV, care realiza un reportaj acolo. Dincolo de rezultat, deplasarea în Olanda a fost una pe cinste, în care am avut ocazia să vedem și două stadioane absolut superbe, ”Amsterdam ArenA” și ”De Kuip”.

Un comentariu:

  1. Felicitari pentru treaba pe care o faceti, sa duceti steagul romanesc acolo unde trebuie. Bravo. Nu orice om viziteaza ce ai vizitat, sa te mandresti.

    RăspundețiȘtergere