marți, 26 martie 2013

Călătorii. Place Vendome din Paris

La prima noastră vizită la Paris nu am apucat să vedem Place Vendome. Aşa că ne-am propus ca la a doua vizită, în vara anului trecut, să nu o mai ratăm... Şi am ajuns în Place Vendome chiar de Ziua Franţei, pe 14 iulie. Am ajuns în această faimoasă piaţă pariziană venind dinspre Operă, pe Rue de la Paix,
având şansa unei zile superbe, în care am zărit silueta columnei din mijlocul Place Vendome profilându-se fundalul grădinilor Tuilleries. O stradă frumoasă această Rue de la Paix ne-a adus în mijlocul pieţei, impresia noastră fiind că aici musteşte luxul... Dincolo de faimosul hotel Ritz, rămas în memoria tuturor ca fiind locul de unde a plecat Prinţesa Diana spre... accidentul care avea să-i fie fatal, în jurul pieţei sunt multe magazine ale unor renumite case de modă sau ale altor mărci de prestigiu. A fost singura piaţă pariziană pe care am văzut-o şi în care amprenta luxului ni s-a părut mai puternică decât a boemiei. Oricum, Place Vendome rămâne un loc care merită văzut, dar nu doar bifat în viteză, ci simţit pe îndelete, vitrinele cu preţuri exorbitante, dar şi luxul şi opulenţa hotelului Ritz meritând mult mai mult decât o vizită fugară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu