vineri, 8 martie 2013

Fabulă. Mustăciosul, avocatul şi metodele securiste...

Am fost în această seară la meciul Fortuna Brazi - Unirea Câmpina disputat în nocturnă pe stadionul "Astra" din Ploieşti. În  pauza meciului am discutat cu un prieten din presa judeţeană, cu care mă văd destul de rar... În capătul holului în care ne aflam a trecut un mustăcios, urmat de "căţelul" lui obişnuit şi care de cum ne-a văzut a început să vorbească tare şi, am considerat eu, urât despre noi... M-am făcut că nu-l aud... Şi discutând cu prietenul meu, ne-am îndreptat spre acel capăt de hol, unde se afla mustăciosul şi unde mai erau şi alţii... Mustăciosul a dispărut din peisaj, dar în spatele prietenului meu, extrem de aproape de noi, cât să ne audă ce vorbim, a apărut un tip care sprijinea o bară... Nu i-am dat atenţie... Noroc că la un moment dat, prietenul meu s-a întors şi atunci personajul a dispărut instant, ca un hoţ prins cu mâna în caşcaval. Prietenul mi-a mărturisit că l-a recunoscut pe tip în persoana... avocatului mustăciosului.
Morala: dacă la astfel de metode securiste, de cea mai joasă speţă, au ajuns mustăciosul şi avocatul, atunci e vai de fotbalul prahovean!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu