sâmbătă, 30 martie 2013

"Liga lu' Lică". FC Băneşti - Precizia Breaza 4-0

Primul meci al etapei restrânse din campionatul judeţean a avut loc la Băneşti, acoo unde echipa lui Ion Burchi (foto) a învins fără probleme Precizia Breaza. Golurile marcate de Hromei, M. Negreanu, Cristache şi Creţu au consfinţit o victorie categorică, scor 4-0.
Antrenrul Ion Burchi a jucat cu: Lepădatu - Beju, Popa, Gorga, Grigoraş - Iancu, Albu, Cristache, Hromei - Budileanu, M. Negreanu. Au mai jucat: Chivu, Dârstaru, Creţu, Burlacu.
De partea cealaltă, brezenii au jucat în formula: Tomşa - Goran, Soreanu, Boroş, Fl. Voinea - M. Dumitru, Duricu, Cazan, Negotei - Urdea, Şovăială. Au mai jucat: Fl. Vasile, Drăgoi. Antrenor: Cornel Vasilescu.
La finalul partidei, antrenorul băneştenilor Ion Burchi ne-a declarat: "Sincer vă spun că mă aşteptam să câştigăm, singura mea îngrijorare fiind faţă de starea terenului de joc. Am făcut eforturi în această săptămână ca suprafaţa de joc să se prezinte cât mai bine pentru actualele condiţii meteo şi eu spun că eforturile noastre s-au văzut, calitatea terenului fiind una bună. În privinţa meciului, eu spun că ne-am făcut jocul nostru obişnuit, am reuşit să înscriem patru goluri frumoase şi se poate spune că suntem pe val".

Un comentariu: