duminică, 10 martie 2013

PE STADIOANELE LUMII... Madrid - "Estadio Santiago Bernabeu"

Am fost de mai multe ori la Madrid şi am avut ocazia să vizitez superbul stadion al formaţiei Real Madrid - "Estadio Santiago Bernabeu". Prima oară am fost în anul 2008 şi mi s-a părut şi atunci şi apoi de fiecare dată când am revenit abolut deosebit. Şi cum o fotografie face mai mult decât o mie de cuvinte,
prefer să vorbească fotografiile. În prima imagine, pe teren este instalaţia de încălzire a gazonului, iar imaginea este suprinsă de la ultimul nivel al tribunei.
Macheta stadionului în muzeul clubului Real Madrid
Instalaţia mobilă de încălzire a gazonului
Panoul de onoare cu vedetele care au jucat pentru Real Madrid, printre care şi Hagi
În sala trofeelor
Pe banca de rezerve
În sala de conferinţe
La vizita din 2008, imagine de la ultimul nivel al tribunei
Această vizită pe "Santiago Bernabeu" a fost o experienţă mai mult decât plăcută, din care oricine are ceva de învăţat. În câteva cuvinte... acces cu liftul până la ultimul etaj, grupuri sanitare impecabile, cu toate condiţiile, inclusiv jacuzzi, saună, sală de forţă, sală masaj. Sala trofeelor este pe două nivele ale stadionului, pe care oricine ar dori să o viziteze. Poze cu trofeul cupa campionilor care se puteau şi achiziţiona la un preţ de 18 euro bucata, iar cu holograma ronaldo, 13 euro. Bilet intrare 19 euro adulţi/13 euro copii. Un stadion de vis care merită văzut!
(Cătălin Panait)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu