sâmbătă, 20 aprilie 2013

HCM Câmpina are nevoie de ajutor pentru a exista!

Anul trecut s-a înfiinţat la Câmpina o echipă de handbal - HCM Câmpina. Încă din primul an de existenţă, echipa de juniori mari a reuşit câteva performanţe notabile - o remiză la Bucureşti cu Steaua, dar şi aducerea la Câmpina a echipei care poartă numele lui Marian Cozma, handbalistul ucis la Vezsprem în urmă cu câţiva ani. HCM Câmpina a fost înfiinţată de
un iubitor al handbalului, Alin Nedelcu, cel care este şi antrenorul echipei, dar şi arbitru divizionar A. Clubul se confruntă cu serioase dificultăţi financiare, acestea, dar şi alte detalii reieşind din dialogul pe care l-am avut cu Alin Nedelcu.
Domnule Nedelcu, cum s-a ajuns la ideea înfiinţării acestui club?
Eu sunt un mare iubitor al handbalului, sunt şi arbitru, iar anul trecut am decis să înfiinţez un club, pe care să-l susţin, ideea fiind ca şi Câmpina să fie prezentă pe harta handbalului românesc. Fiind arbitru nu pot deţine o funcţie executivă în cadrul clubului, astfel că sunt doar antrenor, iar părintele unuia dintre jucători îndeplineşte acest rol. Începutul nu a fost deloc uşor, singura noastră sursa de venit anul trecut fiind 4.000 lei, pe care i-am primit de la Primăria Câmpina şi cu care am cumpărat echipament sportiv. De asemenea, tot cu sprijinul Primăriei Câmpina am găsit înţelegere pentru a folosi de două ori pe săptămână sala de sport de la Colegiul "Grigorescu".
În ce competiţii aţi participat până acum?
Nu am avut bani să ne înscriem în campionatul naţional de juniori I, astfel că ne-am înscris în campionatul municipiului Bucureşti, acolo unde s-au aflat echipe valoroase din Bucureşti - Steaua, Dinamo - dar şi din Giurgiu, Călăraşi şi altele. Am ales această variantă pentru că aici nu ne plăteam decât transportul. Am întâlnit echipe valoroase şi am avut o comportare pe care eu o consider bună pentru o echipă nou înfiinţată. În primele etape ne-am deplasat la meciuri cu autoturisme personale - al meu, ale tatălui meu, al unor părinţi, dar la un moment dat nu ne-am mai descurcat şi atunci am primit sprijin de la doamna Cord, care en-a acordat un microbuz, pe care noi doar îl alimentam. Acum, acest campionat s-a încheiat şi cum marea majoritate a jucătorilor noştri depăşesc 19 ani nu ne mai putem înscrie în acest campionat, ci va trebui să ne desfăşurăm activitatea în campionatul naţional, unde cheltuielile sunt destul de mari...
Ce veţi face în continuare?
Avem copii din Ploieşti, din Moreni, dar cei mai mulţi sunt din Câmpina şi din împrejurimi... Am avut invitaţii în ultima vreme la turnee importante la Mizil, la Topoloveni, pe care nu le-am putut onora din cauza dificultăţilor financiare. Am auzit că în Câmpina s-a înfiinţat pe lângă Primărie un club sportiv al oraşului. Pe noi nu ne-a chemat nimeni, nu ne-a întrebat nimeni nimic, dar cred că aceasta ar putea fi o soluţie, pentru că până la urmă noi reprezentăm Câmpina. Fără ajutor, noi nu vom ami putea exista!

Iată şi lotul formaţiei HCM Câmpina: Gabriel Mărunţelu, Vlad Nitura (portari), Marius Darmond, Andrei Stoean (extreme dreapta), Daniel Ţurlea, Iulian Niţeanu (extreme stânga), Cristian Creţu, Vlad Buzatu, Teodor Tofan, Bogdan Ţurcan, Theodor Băcioiu (interi drepta), Mihai Căruntu, Eduard Miu, Alexandru Negoi, Alexandru Enache, Radu Nicolae (interi stânga), Andrei Dinu, Claudiu Gheşoiu (centru), Bogdan Grigore, Iulian Adam (pivot). Antrenor: Alin Nedelcu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu