luni, 28 iulie 2014

Stăncioiu: "Fortuna este o echipă greu de refuzat!"

În această după-amiază, Florin Stăncioiu (foto) a condus primul antrenament al Fortunei din noua sa calitate de antrenor principal al singurei formaţii prahovene din eşalonul secund. La puţin timp după terminarea antrenamentului, Stăncioiu ne-a acordat următoarea declaraţie: "Fortuna este o echipă greu de refuzat!  Mai ales că am avut un parcurs frumos în campionatul trecut, la finalul căruia ne-am bucurat împreună pentru promovarea în Liga a 2-a. În plus, recunosc că mă ataşasem de jucători, de club, de acest frumos fenomen care s-a conturat la Poiana Câmpina. Din toate aceste motive, în momentul în care mi s-a propus să preiau conducerea tehnică a primei echipe am acceptat fără nici o ezitare
şi fără nici o rezervă. Sper să facem o figură frumoasă şi să ne îndeplinim un obiectiv care urmează să fie fixat de patron şi care să fie unul corect faţă de lot, faţă de condiţiile în care se va juca şi faţă de toate celelalte detalii care contează la acest nivel. Am convenit cu conducerea clubului să semnez în zilele următoare un contract ferm, pe termen de un an, un contract în care vor fi prevăzute toate atribuţiile, obligaţiile, obiectivele, absolut tot".

4 comentarii: