vineri, 1 august 2014

Chipirliu are şanse mici să ajungă la Fortuna

Deşi antrenorul Florin Stăncioiu a declarat că şi-l doreşte pe Bogdan Chipirliu (foto) şi îl aşteaptă la antrenamente, situaţia golgheterului din a doua parte a campionatului trecut al Fortunei este destul de complicată, existând şanse minime ca acesta să mai ajungă sub comanda lui Stăncioiu.
"Toată problema este că patronul actual al formaţiei Oţelul Galaţi, de care eu sunt legat prin contract, nu vrea să mă lase să plec. De ce? Mi-e greu să spun... Eu mi-aş dori să mai joc la Fortuna,
unde am avut o relaţie deosebit atât cu conducerea clubului, cât şi cu staff-ul tehnic şi coechipierii, dar patronul Oţelului mi-a spus în mai multe rânduri că nu mă va lăsa să plec...", ne-a declarat Bogdan Chipirliu.

Un comentariu:

  1. Exista vreo legatura intre prietenia dintre Anghelache si Stancioiu si deturnarea lui Chipirliu de catre Dinamo?

    RăspundețiȘtergere