vineri, 1 august 2014

Istvan Kovacs, despre prezenţa la Europeanul under 19

Istvan Kovacs a participat recent la turneul final al Campionatului European Juniori sub 19 ani, care s-a disputat în Ungaria. Pe site-ul oficial frf.ro, Kovacs a dat o serie de declaraţii pe marginea participării sale la acest turneu.
"Organizarea a fost deosebită, am fost cazați pe malul Dunarii, într-un hotel cu vedere spre Parlamentul din Budapesta, luminat toată noaptea, ceva superb. Meciurile s-au disputat pe 4 stadioane, cel mai frumos dintre toate fiind cel de la Felcsut. O arena cochetă cu 4000 de locuri, dar cu un acoperiș din lemn, toate locurile acoperite. Superb. Toată lumea a fost mulțumită de condițiile oferite de Federația maghiară, începand de la hotel, de la primire, apoi de condițiile de antrenament, zona SPA și chiar de timpul liber, în care am avut posibilitatea să vizităm cele mai importante monumente și castele din oraș. În fiecare zi, dimineața am avut antrenament, cu excepția zilelor în care arbitram. Nu lipseau ședințele teoretice, dar nu mai mult de o oră și jumătate. La primul joc, Portugalia-Israel, observator mi-a fost Levnikov, care a lăudat prestația mea, dar mi-a și dat câteva sfaturi pentru a mă apropia de perfecțiune. Al doilea meci a fost Ucraina-Bulgaria, iar observator fostul mare arbitru maghiar Laszlo Vagner. Am acordat câte o lovitură de pedeapsă pentru fiecare echipă. Mă bucur ca nu au existat comentarii la deciziile luate. În ziua a treia am fost rezervă la jocul Portugalia-Austria, disputat pe 25 iulie. După acel meci, noaptea târziu, pe la ora 1.00, au fost anunțați cei care continuă competiția. Am fost o mare surpriză să-mi aud primul numele din rândul celor care au rămas, pentru că eu am ajuns la acest turneu din postura de "rezervă", după accidentarea unui francez. Pe 27 iulie a venit delegarea la meciul semifinală Portugalia-Serbia, socotit cel mai greu de până atunci. Mă bucură mult părerea observatorilor care au considerat că am avut cea mai bună prestație chiar la semifinală. Sunt bucuros și pentru că m-am întors în țară cu note bune. M-am mai întors de la acest turneu cu noi prieteni, cu un bagaj de cunoștințe mai mare și cu siguranță aceste jocuri mă vor ajuta pe viitor să cresc și să devin un arbitru mai bun, care caută mereu să-și îmbunătățească prestațiile".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu