miercuri, 6 august 2014

Jucătorii Fortunei au avut un program mai lejer astăzi

În cantonamentul Fortunei de la Târlungeni astăzi a fost o zi ceva mai lejeră... Jucătorii au avut un antrenament de dimineaţă, în care a existat şi o componentă fizică, dar şi una tehnico-tactică, iar după-amiază, Stăncioiu a decis să le acorde câteva ore libere jucătorilor săi. Astfel, de comun acord s-a decis realizarea unei plimbări prin Braşov, ceea ce a mai relaxat atmosfera specifică stagiilor de pregătire centralizată.
Mâine, de la ora 17.00, Fortuna va întâlni într-un meci amical la Târlungeni formaţia Unirea Slobozia, la acest meci fiind aşteptat să apară şi un portar sub 21 ani, fost coechipier cu Iustin Popescu la lotul naţional de juniori.
Stăncioiu despre plecarea lui Savin: "Nu am de gînd să fac concesii!"
În legătură cu plecarea intempestivă şi împotriva oricărei norme regulamentare - nu mai vorbim şi de bun-simţ - a lui Cătălin Savin, antrenorul Fortunei, Florin Stăncioiu, a precizat: "I-am spus lui Savin că a semnat deja pentru noi şi face o greşeală, dar s-a bazat probabil pe
nişte promisiuni şi a plecat. Gestul său m-a lămurit în privinţa caracterului pe care îl are, iar eu am precizat de la bun început că voi opri la această echipă doar caractere. Aici este un proiect serios, eu am o anume responsabilitate şi jucători cu caracterul lui Savin nu au ce să caute la Fortuna, cel puţin atâta vreme cât voi răspunde eu de această formaţie. Şi nu am de gând să fac concesii!"

2 comentarii:

  1. Domnule Stancioiu sa nu vorbim de carcter(,caractere ,),de caracterul dumneavostra nu ne spune-ti nimic??????????????

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca aveati caracter,domnule Stancioiu nu va mai intorceati la Fortuna dupa ce v-au scos pe usa din spate la terminarea campionatului.Dar nu ati avut coloana vertebrala si ati adoptat pozitia calului cand bea apa.Va meritati soarta si acesta este doar inceputul.Nici nu stiti ce surprize vi se pregateste. Voi reveni,dar sa tineti minte.Unde,cand si cum a semnat contractul fotbalistul Savin?De ce nu a fost inregistrat?Nu mai faceti concesii? O sa faceti inclusiv cu dvs. Vom vedea.

    RăspundețiȘtergere