duminică, 10 august 2014

"Nea Titi" - aşa părinte, aşa caracter, aşa odraslă!

După ce am scris materialul cu rezultatele examenului de observatori de joc, la care - culmea penibilului - a izbândit şi celebrul personaj de pe plaiurile fotbalui păstorit de "Don Lică", aghiotantului său "Nea Titi", am primit pe contul personal al unei reţele de socializare următorul mesaj:
So ... pa ... an gât .....pun eu mâna pe tine ... ........daca te mai ei de familia mea ...
Nu vezi ca zici ca esti un ... ... nu esti an stare de nimic
Sa l pupi an ... pe nea titi
Acesta este mesajul, reprodus ad litteram, cu ştergerea cuvintelor injurioase şi obscene. Un mesaj care demonstrează
caracterul odraslei lu' "Nea Titi", care dacă îmi aduc bine aminte - şi-mi aduc bine aminte - la un moment dat a fost şi arbitru... Mesajul demonstrează, în opinia mea, educaţia aleasă oferită de părintele său, marele spărgător de seminţe şi cărător de sacoşe, făcătorul şi desfăcătorul treburilor murdare din fotbalul lu' "Don Lică", "Nea Titi".
M-am decis să fac public acest mesaj, pentru că pe de o parte, nu mă sperie astfel de practici (am auzit în cariera mea de arbitru mii de înjurături şi de ameninţări mai "colorate" decât aceasta), iar pe de altă parte pentru din acest moment toate ameninţările şi înjurăturile pe carele primesc le voi face publice! Şi voi anunţa şi autorităţile competente (că tot mă "certa" cineva de ce nu mă adresez autorităţilor în privinţa matrapazlăcurilor dovedite ale lu' "Don Lică" şi "Nea Titi"! Poate a venit vremea s-o fac!). Astfel, cât de curând, Ionuţ Negoiţă va trebui să răspundă în faţa legii! Bineînţeles, dacă autorităţile vor considera că mesajul respectiv poate fi considerat injurios şi ameninţător, singura sa scăpare fiind să fie declarat... alienat mintal, caz în care legea românească îl tratează de o altă manieră!

20 de comentarii:

  1. Josnic, penibil, ingrijorator....

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este, pe langa faptul ca dovedeste ca este un NECIOPLIT, UN BADARAN(ca si taticul sau), mai arata un fapt cert:ESTE UN AGRAMAT, UN ANALFABET.Ce sa mai spunem decat faptul sau proverbul din popor:"CUM E TURCUL-SI PISTOLUL,sau ASCHIA NU SARE DEPARTE DE TRUNCHI. Nu trebuie sa va bagati in seama cu astfel de "SPECIMENE".

    RăspundețiȘtergere
  3. Ole, ole, ole, ola... Nea titi de ziua ta.... sa.ti iubim familia...

    RăspundețiȘtergere
  4. un personaj din lumea a III-a a ajuns vedeta ca a injurat si amenintat pe cineva. era cunoscut inainte de a se baga in seama? Pare un important om de cultura, cu mainile in buzunare si pe fundal o piscina luminata... Promovarea valorilor din arborele genealogic. Acum a deschis gura, pardon... a incercat sa tasteze doua propozitii si s-a facut total de ras. O fi avand si diploma de bacalaureat Ionut Negoita?

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma ustura ochii cand vad cat de inteligent e si fiul, incep sa ma bucur ca m.am indepartat de fotbal...

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ca să vedeți cine conduce fotbalul județean. Jalnic.

    RăspundețiȘtergere
  9. In general nu sunt de acord cu asemenea lucruri.dar sa dam putin timpul inapoi.Nu vi se pare domnule Alexandru ca l-ati provocat si dvs. pe Ionut Neagu?In fiecare comentariu ii faceti parintele albie de porci. Domnule,omul acesta,Nea Titi este cel mai odios personaj din lume? Un strain care ar veni pentru prima data in Romania si ar citi comentariile dvs. ar crede ca ce se intampla la AJF Prahova este ceva de domeniul crimei impotriva umanitatii. Cu atata ura si inversunare tratati AJF Prahova si salariatii sai de parca ar fi cei mai mari criminali. Pana acum ati folosit toate cuvinele jignitoare din Limba Romana la adresa lor si mai vreti sa fiti respectati? JAF in loc de AJF,Liga lu Don Lica,SuperLica B,ca fac tot felul de afaceri,ca se cara cu sacosele,ca sunt penibili,ca sunt neciopliti,badarani,ca au furat ca u facu si au dres si cred ca as putea continua pana maine dimineata sa insir cuvintele jignitoare pe care le folositi dvs. si colaboratorii care va scriu.E jenant ca sa ajuns in aceasta situatie,dar eu zic sa va revizuiti si dvs. atitudinea fata de unele institutii si angajatii sai. Sunteti dvs. ziarist dar ca sa intrati cu bocancii in viata si activitate oamenilor nu mi se pare ceva normal. Sustin libertatea de exprimare a presei dar toate au o limita. Dvs. folositi de cele mai multe ori atacul la persoana si ramaneti mut de uimire ca o parte din cei care va raspund va jignesc. Un proverb romanesc spune ca ce tie nu-ti place altuia nu-i face.Domnule Alexandru,avem o legislatie,avem institutii ale statului,nu va inteleg de ce nu mergeti dvs. sa-i reclamati pe cei de la AJF Prahova,daca aveti probe concrete asupra activitatii dumnealor..Nu se ajungea la asemenea discutii daca dvs. faceati o plangere penala impotriva AJF-ului sa al angajatilor sai iar organele in drept ar fi cercetat ar fi luat masuri daca era cazul,ar fi dat o solutie,buna sau proasta, dar se clarifica o situatie. Daca mergeti in continuare sa scoateti in evidenta numai partea negativa a lucrurilor,acea care va convine dvs.,eu zic ca nu faceti bine si veti mai gasi persoane exasperate de atatea jigniri sa va raspunda cu aceeasi moneda.Daca nu veti intelege mesajul meu riscati sa transformati aceasta rubrica intr-o banala hazna . Discutiile fara rost,jignirile de ambele parti,patima si ura la nesfarsit nu sunt o solutie.Va doresc o seara buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apreciez tonul comentariului dvs, chiar daca este unul critic fata de mine. Insa intrebarea fundamentala, in opinia mea, este urmatoarea: e vinovat cine comite astfel de fapte sau cine le semnaleaza? In jurul acestei intrebari se invart toate comentariile care ar fi de facut dupa mesajul dvs! Iar asta cu sa ma duc eu la autoritati, puteti sa imi spuneti in ce tara ati mai pomenit dvs ca un ziarist care demasca niste potlogarii sa trebuiasca sa se duca la... autoritari sa reclame respectivele fapte?

      Ștergere
  10. Asa este domnule alexandru la ti cam provocat pe băiatul lui nea titi....Si din cate al cunosc ....ar trebui sa va cereri scuze

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur! Sa fac o cerere prin care sa-mi cer scuze sau nu are cine s-o citeasca!

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  13. Domnule Alexandru, nu il bagati in seama pe acest neica nimeni. Se vede din poza, un individ care sta in umbra, un anonim, care se hraneste din ce-i cade lu' tac-su din gura cand scuipa seminte. Un nimeni cu acte!

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  16. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere