miercuri, 6 august 2014

Noi detalii ale ruperii relaţiei dintre "Mara" şi CS Cornu

Ruperea relaţiilor dintre Mărgărint "Mara" Ciobotaru (foto) şi CS Cornu a provocat numeroase discuţii, numeroase reacţii, mai ales după cele mai recente declaraţii ale fostului finanţator al echipei Unirea Câmpina. Am considerat că pentru lămurirea cât mai completă a lucrurilor este indicat un interviu cu "Mara", promiţându-le celor din conducerea clubului CS Cornu că atunci când se vor întoarce din concedii vor avea aici posibilitatea să-şi expună punctul de vedere.
Mara, s-a discutat mult pe tema retragerii tale de la CS Cornu. S-au spus multe lucruri, poate au mai rămas altele de lămurit... Care consideri că a fost cea mai mare greşeală în perioada petrecută de tine la Cornu?
Mă bucur că am această ocazie, pentru că şi eu îmi doresc să lămuresc multe lucruri în privinţa relaţiilor mele cu echipa din Cornu. În privinţa celei mai mari greşeli, eu cred că aceasta a fost acceptarea relaţiei cu clubul Rapid Bucureşti.
De ce?
Pentru că ne-a dat bugetul peste cap. Au fost cinci jucători în primă instanţă detaşaţi de la Rapid la formaţia din Cornu. Înţelegerea a fost ca fiecare dintre ei să primească o sumă de 500 lei, la care se adăugau impozitele către stat, dar la care se mai adăugau şi decontarea transportului şi achitarea cazării şi mesei pentru că ei rămâneau la hotelul din Cornu cu o zi înainte de fiecare meci. Din a doua lună au rămas doar patru jucători,
iar dacă facem socotelile cât s-a cheltuit numai cu aceşti jucători, veţi vedea că este o sumă considerabilă, care dacă nu ar fi fost astfel cheltuită puteam fi la zi cu toate drepturile financiare.
Ce te-a deranjat cel mai mult şi care a fost lucrul determinant pentru decizia de a întrerupe colaborarea cu echipa din Cornu?
Sunt multe lucruri care m-au deranjat şi s-au tot adunat de-a lungul timpului... Pot să dau ca exemplu faptul că după ce că vin puţini oameni la meciuri, aproape toţi ne înjură, mai ales atunci când echipa este la greu, iar un astfel de lucru nu poate să nu te doară. E doar un exemplu... Din păcate, mai sunt multe altele... Mie nu îmi este ruşine să muncesc, iar când am venit la Cornu nu m-am dat înapoi să tund terenul sau să spăl grupurile sanitare. Din păcate, sunt multe lucruri, chiar dacă par mărunte, totuşi sunt prea multe, pe care nu le făceam decât eu... Drept dovadă, dacă mergeţi acum la teren, gazonul nu a mai fost tuns de la ultimul meci pe teren propriu şi iarba e până la genunchi! Nu se poate aşa ceva!
Mara, cam câţi bani ai cheltuit tu personal la Cornu?
De la începutul colaborării mele cu formaţia din Cornu, de când era în Liga B, am promovat şi am rezistat, am cheltuit aproape 400 milioane lei vechi. Este adevărat că nu am fost singurul care a contribuit financiar, pentru că au mai contribuit şi Ionuţ Manta şi Bogdan Diaconu, dar ei şi-au recuperat mare parte din banii investiţi. Eu nu am vrut să recuperez nici un leu, pentru că eu am vrut ca jucătorii să fie mulţumiţi, să poată juca fără a avea nici o grijă. Din păcate, nu s-a reuşit mereu... Dincolo de banii propriu-zişi au mai fost însă multe lucruri. Şi vă dau exemple mărunte, dar dacă le adună cineva în fiecare zi, în fiecare lună, veţi vedea că se mai adună o sumă apreciabilă. Şi mă refer la faptul că eu am asigurat echipamentul sportiv pentru jucători, că am adus în maşina mea nu numai jucători, dar am cărat şi maşina de tuns iarbă, pentru că formaţia din Cornu nu are aşa ceva. Şi mai dau un singur exemplu: înainte să vin eu la Cornu, la teren nu era apă, deşi chiar pe lângă suprafaţa de joc trece o conductă magistrală de apă. Am întrebat de ce nu este apă şi toţi au dat din umeri. Am mers la primarul Cornel Nanu, care ne-a ajutat ori de câte ori am cerut, şi s-a rezolvat problema! Mai sunt multe alte lucruri de spus... Am o oarecare părere de rău că a trebuit să închei colaborarea cu cei de la Cornu, dar nu se mai putea! Se umpluse paharul nemulţumirilor şi la mine! Oricum, în măsură în care voi putea, dacă mi se va solicita acest lucru, voi mai ajuta echipa din Cornu, dar oamenii de acolo trebuie să se întrebe de ce mulţi jucători chiar din Cornu îmi cer mie să le caut alte echipe unde să poată juca în condiţii decente. Şi voi încerca să ajut pe fiecare în măsura posibilităţilor mele!

16 comentarii:

  1. daca nu au masina de tuns..terenul cel nou cu ce il tunde? cu vaca?

    RăspundețiȘtergere
  2. au castigat una la pufuletii cu surprize! nu te duci sa il tunzi tu cu ea???

    RăspundețiȘtergere
  3. Mara minti cei de la bucuresti 80% din cazuri veneau in ziua meciului.pe ultima luna nu le-ati dat banii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu minte,dovada,sunt facturile de la hotel si masa.Au venit la doua sau trei meciuri ia aceeasi zi cu meciul.Numai transportul ne costa 200 de roni

      Ștergere
    2. Mari fotbalisti aia dela rapid.....valori

      Ștergere
  4. In mare masura Mara are dreptate. Doar ca apa era la vestiare, poate s-a referit ca nu era la marginea terenului unde a fost trasa ulteror. Iar de tuns e adevarat ca s-a ocupat toata vara trecuta. Anul acesta a fost tunsa de catre primarie. Inca o data recunosc implicarea lui si sufletul care il pune insa trebuie spus ca la inceputul anului a vrut sa plece iar eu l-am convins sa ramana pentru a ne ajuta cu salvarea de la retrogradare. In acest moment (martie) practic el nu a mai avut un aport la echipa: doar suna si spunea ce trebuie sa rezolvam:bani, tuns, drumuri la AJF, solutii de angajare pentru jucatori,cautat sponsori (ultimele doua e adevarat ca nu le-am reusit), etc. Iar toate astea trebuia sa le rezolv eu si Ionut.Cred ca s-au adunat multe si pentru el dar pana la urma la toate echipele sunt greutati. Trebuie doar sa ne intelegem si sa spunem adevarul si sa salvam ce se mai poate salva si sa nu aruncam acuze. Bogdan

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se tundea iarba si pana sa vina mara. Si 400 de milioane......cheltuiti de mara? ??? Da,din bugetul primariei nu de la el.

      Ștergere
  5. Cum am mai spus: s-au întâlnit hoţii cu prostii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Facturile de la hotel poate sunt pt a scoate banii din primarie.Banii pe ultima luna nu s-au dat.contractele nu au fost inregistrate I.t.m se poate dovedii.sa spuna Mara de care ori au fost cazati baietii in cornu

    RăspundețiȘtergere
  7. Au fost cazati tot timpul,exact cum am spus.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu cred ca era nevoie de jucatori de la Bucuresti. Sunt destui baieti buni in Cornu si pe langa Cornu care cred ca daca le ar fii oferit 500 ron ar fi jucat pntru Cornu. Dar aici stiu mai bine lipitorile alea care trag din banii alocati jucatorilor. Pana nu vor pleca LIPITORILE de la echipa si astia cu nepotisme nu se va rezolva nimic. Bafta Cornu

    RăspundețiȘtergere
  9. Domnu Mara fac parte din lotul de jucatori din buc cazati am fost de 2-3 ori restul veneam in ziua meciului si ne duceam cu Georsini sau cu o alta persoana.bani pe ultima luna under sunt

    RăspundețiȘtergere
  10. Zi cum te cheama. Care din cei patru jucatori esti ca sa fim siguri ca nu e postarea unuia care pune doar paie pe foc. Pai cum sa spui ca nu ai fost cazat cand din 17 etape probabil de 3 ori ati venit in zia meciului. Doar Ungureanu venea cu tatal lui cu masina. Pai ma duc la hotel sa imi dea desfasuratorul. Numai de cate ori ati venit sa va dau bani sa va duceti la restaurant sa mancati. Nu ti-e rusine! Bogdan

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa ziceti mersi ca daca nu erau astia de la Rapid nu reuseati sa scapati de retrogradare v-au adus dublul de puncte ala blond cu nr 20 a jucat cel mai bine dintre toti a mai avut 2 3 meciuri slabe tehnic pustiu si Tiganus mia mai placut sa Batut pentru echipa si cativa au mai facut fata. Promovati alti jucatori din Campina nu aia de la bucuresti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tiganus ala nu are o treaba face un meci bun si restu proastee. Pacat de stadionu ala nou ca nu aveti jucatori in masura sa joace pe el si din 5 jucatori de la rapid doar 2 au jucat bine deci ati luat cam teapa

      Ștergere