joi, 14 august 2014

Stăncioiu este mulţumit după amicalul de astăzi al formaţiei sale

După amicalul de astăzi dintre Fortuna Poiana Câmpina şi Săgeata Năvodari, scor 0-0, antrenorul prahovenilor, Florin Stăncioiu (foto), ne-a declarat: "A fost un joc bun al formaţiei noastre şi cu puţină şansă cred că am fi putut să şi marcăm la una dintre cele trei-patru ocazii mari pe care le-am avut. A fost şi foarte cald, a fost şi un adversar mai dificil, cel mai bun adversar pe care l-am întâlnit în această perioadă de pregătire, dar per ansamblul eu sunt mulţumit. Consider că suntem pe drumul cel bun pentru a ne prezenta cât mai bine în campionat şi până la primul meci oficial va trebui să mai îmbunătăţim
viteza de joc şi agresivitatea în recuperarea mingiei cât mai aproape de poarta adversă".
În privinţa lotului de jucători, până la momentul actual, Stăncioiu a confirmat că va avea în lot patru portari (Şerban, Popescu, Stroescu, Gârlea), iar după cantonamentul care se încheie mâine s-a mai stabilit ca Băcioiu să fie direcţionat la echipa a doua a clubului.
Mâine se ăncheie al doilea stagiu de pregătiree centralizată, după care jucătorii vor avea liber până luni la prânz, atunci când antrenorul Florin Stăncioiu va începe o săptămână cât mai aproape de ceea ce va înseamna o săptămână obişnuită pentru pregătirea unui meci de campionat.

Un comentariu:

  1. Ce face Fortuna cu patru portari Stancioiu ? Un mijlocas ofensiv care sa joace in spatele virfurilor aveti ? Am fost la meci Mai cautati aveti nevoie

    RăspundețiȘtergere