miercuri, 13 august 2014

Stăncioiu: "Indiferent în ce serie suntem, trebuie să jucăm fotbal şi să ne demonstrăm valoarea!"

Imediat după finalul şedinţei Comitetului Executiv al FRF, în cadrul căreia s-a aprobat şi componenţa celor două serii din eşalonul secund, Fortuna Poiana Câmpina fiind repartizată în Seria a II-a, am discutat cu antrenorul Florin Stăncioiu (foto), care nu părea prea încântat de decizia federaţiei. "În mod normal, cred că Fortuna trebuia să fie repartizată în Seria I. Personal, eu nu îmi aduc aminte vreodată ca o echipă din Prahova să fi fost în seria ardeleană a Ligii a 2-a... Dar nu avem ce să facem şi indiferent în ce serie suntem, trebuie să jucăm fotbal şi să ne demonstrăm valoarea pe teren! În seria din Ardeal sunt echipe mai bune, mai potente din punct de vedere financiar, cred eu, astfel că nu va fi deloc uşor, mai ales pentru o formaţie nou-promovată aşa cum suntem noi. Rezultatele şi mai ales jocul din ultimele meciuri amicale mi-au demonstrat că suntem pe un drum bun, că avem valoare, avem un lot bun,
bine aşezat în teren, bine pregătit, astfel încât sper să facem o figură cât mai frumoasă indiferent de seria în care vom juca", a declarat Florin Stăncioiu.

Un comentariu:

  1. Personal imi aduc aminte ca Petrolul a promovat din seria aceasta in Liga I cu Vivinel, tocmai pentru ca pe seria echipelor "prahovene" nu cred ca promova in vecii vecilor. Trebuie sa recunosc ca desi nu il plac pe fostul "stelisto-petrolist" miscarea lui a fost una inteligenta. Oricum multa bafta in acest nou campionat

    RăspundețiȘtergere