joi, 11 septembrie 2014

Ervin Zsiga prefaţează partida Fortuna - Olimpia Satu Mare

Sâmbătă, de la ora 11.00, are loc partida Fortuna Poiana Câmpina - Olimpia Satu Mare, în etapa a 3-a a eşalonului secund. Chiar dacă este jucătorul Fortunei, Ervin Zsiga (foto) a evoluat mai mulţi ani la formaţia din Satu Mare, fiind născut acum 23 de ani chiar în oraşul de reşedinţă al adversarei de sâmbătă, astfel că am socotit interesant ca el să fie cel care prefaţează partida de sâmbătă:
"Este un meci special pentru mine, fiindcă acolo, la Satu Mare, am crescut timp de 10 ani, dar pe care ne dorim să îl câştigăm la fel ca pe toate celalalte partide. Din foştii colegi mă voi întâlni cu mai puţin de jumătate, pentru că s-a schimbat mult echipa faţă de anul trecut, fiind şi un alt antrenor acum. Trecutul e trecut, iar în prezent mă gândesc doar la Fortuna şi îmi doresc să câştigăm sâmbătă şi să demonstrăm că avem o echipă valoroasă", a declarat în exclusivitate pentru SportCâmpina, Ervin Zsiga.
Jucătorii Fortunei mai au un motiv să obţină sâmbătă o victorie, acesta urmând a fi cadoul pentru coechiperii vor să îl facă lui Marian Marin, "căpitanul" echipei, care astăzi împlineşte 27 de ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu