sâmbătă, 13 septembrie 2014

Liga a 2-a. Fortuna Poiana Câmpina - Olimpia Satu Mare 2-0. Declaraţii după joc

La finalul partidei, aşa cum este tradiţia la Fortuna, la obişnuita conferinţă de presă, cei doi tehnicieni au avut ocazia să-şi spună punctul de vedere asupra partidei şi să răspundă la întrebările jurnaliştilor.
Cosmin Bodea, antrenor Olimpia Satu Mare: "Au fost multe greşeli individuale..."
"Este nepermisă uşurinţa cu care facem cadouri echipelor adverse.
Din păcate, plătim greşelile de la nivelul conducerii şi până la nivelul jucătorilor, pentru că toată lumea a spus că în primele două deplasări vom face maximum de puncte, pentru că întâlnim două noi promovate. Meciurile nu se câştigă dinainte, intrând cu nasul pe sus pe teren, ci este nevoie de multă, foarte multă muncă. Meciul de astăzi l-am început practic de la 0-1, după ce jucătorul nostru şi-a talonat adversarul 60 metri şi l-a faultat în careu! Nu se poate aşa ceva! Au fost multe greşeli individuale şi trebuie rapid să ne revenim. Nu ştiu dacă se pune problema unui pericol iminent al postului meu. Totuşi, d-abia au trecut 3 etape în care noi am jucat doar două meciuri, ambele în deplasare. Important este să identificăm problemele şi să le rezolvăm!"
Florin Stăncioiu, antrenor Fortuna Poiana Câmpina: "Am câştigat 3 meciuri în 7 zile!"
"Sunt foarte bucuros pentru jucători şi pentru echipa noastră că am reuşit să trecem peste o săptămână grea, în care am jucat 3 meciuri foarte importante în numai 7 zile, inclusiv cu o deplasare foarte lungă la Oradea, şi am câştigat toate cele trei meciurile, cele două din campionat şi partida din Cupa României. Dincolo de bucuria acestei frumoase victorii, m-a bucurat că jucătorii au înţeles şi aplicat ceea ce le-am transmis din punct de vedere tactic, iar după 2-0 nu ne-am mai aventurat în ofensivă, ci am preferat să închidem jocul şi să ne conservăm avantajul. Am ales această variantă şi pentru că în repriza secundă apăruse şi oboseală după cele 3 meciuri în 7 zile. De asemenea, mă bucură că echipa începe să devină o adevărată familie, că am reuşit în aceste prime jocuri oficiale să rulez 22 din cei 24 de jucători din lot, şi îmi doresc să am şi în continuare inspiraţia de a introduce cei mai buni 11 din cei 24 de jucători. Nu este deloc uşor, pentru că - din fericire - avem un lot foarte bun, un colectiv unit, care poate face cu adevărat performanţă".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu