sâmbătă, 27 septembrie 2014

Liga a 2-a. Fortuna Poiana Câmpina - Unirea Târlungeni 2-1. Declaraţiile antrenorilor

Daniel Bona (Unirea Târlungeni): "Nici nu ne-am gândit că plecăm de aici fără măcar un punct"
"Cred că meritam cel puţin un punct după cum s-a desfăşurat jocul de astăzi. Am spus de la partida din Cupa României că jocul din campionat va fi altfel,
dar ne-am pierdut capul la câteva ocazii ale gazdelor şi plecăm cu mâna goală de aici. Am urmărit jocul de miercuri, din Cupa României, dintre Fortuna şi Dinamo, cred că Fortuna putea să se impună în timpul regulamentar de joc, dar pe de altă parte am încercat să profităm de oboseală firească pe care au acumulat-o. Am luat şi o serie de măsuri speciale faţă de anumiţi jucători, Vali Munteanu, Honciu, pe care am încercat să-i marcăm cât mai bine, să nu le lăsăm spaţii şi nici nu ne-am gândit că plecăm de aici fără măcar un punct".
Florin Stăncioiu: "M-am temut că nu ne vom putea impune"
"Ştiam că ne aşteaptă un joc extrem de greu... După jocul de miercuri, cu Dinamo, am avut serioase probleme: nici nu ne-am calificat, am jucat şi 120 de minute şi ne-am ales cu nu mai puţin de 5 jucători accidentaţi: Şandru, Zsiga, Aldea, Minciună şi Damian, ultimii doi evoluând astăzi cu probleme medicale. Sincer, m-am temut că nu ne vom putea impune. La pauză, la 0-1, le-am spus jucătorilor să creadă în victorie, să fie uniţi şi vreau să-i felicit pentru că au dat dovadă de caracter. Acum, avem o săptămână până la următorul meci, la Caransebeş, avem timp să ne revenim din punct de vedere fizic şi mergem să câştigăm pentru că în această serie am constatat că este posibil orice rezultat, indiferent de numele echipelor".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu