sâmbătă, 27 septembrie 2014

"Liga lu' Lică". Petrolistul Boldeşti - CS Cornu 1-0

În primul joc al etapei a 8-a din campionatul judeţean s-au întâlnit două formaţii aflate la polurile opuse ale clasamentului. Dar pe teren, lucrurile nu au stat deloc aşa, cornenii dând o replică foarte bună pe terenul liderului şi demonstrând că victoria de la Păuleşti, absolut surprinzătoare, nu a fost loc o întâmplare.
În plus, aducerea unui nou antrenor a adus un suflu nou, o mobilizare, care ar fi putut aduce o nouă mare surpriză.
CS Cornu a jucat în formula: Datcu - Olariu, Drăgan, Pârvan, Mustafa - Grigore, Ungureanu - Stoica, Irimescu (cpt), Susai - Ioniţă. Au mai jucat: Ilhan, L. Neagu.
La finalul partidei, noul antrenor al echipei, Mihai Dinu, a declarat: "Consider că a fost un început bun. Am primit golul dintr-o fază fixă, dar eu spun că am demonstrat calităţi, am etalat un fotbal plăcut, am pasat, am avut două ocazii mari prin Irimescu, apoi, în repriza secundă am contraatacat periculos prin Ioniţă, iar în ultimele minute, gazdele, liderul clasamentului, trăgeau de timp, ceea ce cred că spune totul. Pe teren nu s-a văzut diferenţa exitentă în momentul de faţă în clasament. Cred că este o schimbare în bine a echipei, jucătorii au fost motivaţi, am demonstrat că avem potenţial şi cred că putem să avem rezultate bune de acum încolo".

19 comentarii:

  1. In urmatoarele 5 partide Cornu castiga 15 puncte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ii bateti voi pe as ploiesti in deplasare?? ha, ha, ha. buna gluma.

      Ștergere
  2. Dinule nu stii unde te-ai dus....toti se duc la cornu ca e stadion nou ca sunt bani....acolo e ceva gen - p-afara vopsit gardul, inauntru leopardul. Pleaca de acolo cat poti de repede.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am auzit ca cs cornu imprumuta juniori de la hm......o rusine pentru comuna,asta sunteti. ....o RUSINEEEEE. Sunt multi copii talentati in cornu de care v-ati batut joc. Asa ati facut mereu, d-aia acum nu joaca niciun cornean in echipa aia. Nu faceti nmk pt copii din cornu, nimic,nimic,nimic.

    Semnat: un parinte

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de acord si cu ce a zis anonimul de la 16. 14 , anul trecut am avut echipa de juniori la Cornu , an investit 2 randuri de echipament , aproximativ 10 mingii care nu se mai gasesc , ne rugam de juniori sa vina la meciurile din deplasare si jucam cu multi jucatori pe fals. Asta nu inseamna ca avem dreptul sa judecam toti parintii la fel . Este foarte greu ca doi oameni din Cornu ( Bogdan Diaconescu si Manta Ionut ) sa se dea peste cap pentru a mentine fotbalul in Cornu . Ma bucur ca langa ei a ramas Nae Alexandrescu si as vrea sa inteleaga lumea ,ca nu poti face performanta numai cu jucatori locali. Sper ca pe viitor sa mai faca cateva achizitii si sunt convins ca o sa reuseasca . Mult succes echipei si conducerii !

      Ștergere
    2. mara mai binele spune-ne si noua cati bani a bagat primaria si cati bani ai bagat tu, ca lumea inca face calcule si tot cu virgula iese.

      Ștergere
    3. Cand m-am dus la cornu , echipa se afla in liga B ph , avea in cont 60 mil. vechi , numai meciul de la cocorasti m-a costat 30 mil. Am promovat si nu ati comentat nimic .Am dat un raspuns ca sa nu mori anonim , ca de anonimi sunt satul . Referitor la cel care m-a uitat , se contrazice spunand Mara te-am uitat.Inca odata ma repet , dau o explicatie sa nu mori anonim . Nu inteleg de ce va ascundeti dupa acest nume si nu aveti coloana sa va dati numele . Mai multe expicatii o sa dau in momentul cand stiu cine mi le cere , sa vad daca se merita . Exista posibilitatea ca eu sa gresesc , iti cer ceea ce nu ai , ... adica un nume daca nu ai inteles ! Cu drag Mara care nu te uita !

      Ștergere
    4. stai linistity ca echipa nu a stat numai in abnii tai. sunt si banii primariei. Mara fii tare te injuram in continuare

      Ștergere
  4. Parinte frustrat care esti... De ce nu zici ca sezonul trecut cand exista echipa de juniori ne chinuiam sa gasim 11 sa ne prezentam la un meci. De ce nu zici ca baietii din Cornu care au plecat la alte echipe au plecat pentru niste bani in plus. Esti doar un parinte frustrat care nu isi integreaza beizadeaua. Daca mai ai nevoie de lămuriri.. Ne lamurim

    RăspundețiȘtergere
  5. vrei sa se faca pentru comuna., se va face...dar tu ce ai facut pentru comuna??

    RăspundețiȘtergere
  6. inca o lamurire. C.S. CORNU nu a imprumutat juniori de la HM. Echipa de juniori H.M. joaca pentru C.S. CORNU. Conditie obligatorie pentru participarea la liga a 4-a, echipa de juniori inscrisa in campionatul judetean.

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca Dinu la 26 de ani e antrenor, atunci eu sunt staret la manastire. Umbla cu bocceluta dupa ceva ''cascaval'' pe la echipe de Primarii, a ajuns si pe la fetele din Brazi, ma mir ca nu l-au contactat si cei de la Fortuna. Ce a facut la Caraimanul...pantofii lui Gavrila

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are o scoala facuta in Spania nu la apelul bocancilor si la Busteni multi din juniorii pe care ia avut acum sunt la peima echipa sau la echipe de esalon superior. Stelian Manea

      Ștergere
    2. bai "staretule" esti penibil.trebuie sa aiba peste 50 de ani sa poata fi antrenor?daca are patalamaua la mana unde vezi problema?..stai ca un frustrat sa judeci pe altii..cu respeect adrian dedu

      Ștergere
  8. ce a facut, ce n-a facut nu mai conteaza.important e ca ii place fotbalul si incearca sa faca ceva pentru el, fata de tine care doar comentezi ca un frustrat.de ce nu incerci sa faci si tu ceva pt fotbal decat sa comentezi pe aici??

    RăspundețiȘtergere
  9. daca ar fi mai multi oameni muncitori si implicati ca Mihai Dinu, tot fotbalul ar suferi mai putin.Se pare ca in continuare foarte multi nu pot sa doarma de grija pentru CS Cornu. campionatul e lung mai vedem ce va fi

    RăspundețiȘtergere
  10. Mihai Dinu un tanar antrenor cu talent si potential sper sa il vad mai sus cat de curant bafta:*

    RăspundețiȘtergere
  11. dupa ce am colaborat 6 luni cu tanarul antrenor Mihai Dinu si dupa urma care-i am reusit sa evoluez pt juventus bucuresti am vazut ca este un antrenor cu valoare care merita atentie si sprijinul conduceri si o sa aibe satisfactii pe masura

    RăspundețiȘtergere
  12. Am ajuns sa scriu despre Dinu.Bucurati-va ca este la echipa aia.Si pantofii lui Gavrila poate ca i-a facut,poate ca nu...poate si eu i-am facut si altii,insa Dinu a prins acolo perioada buna...unde s-a facut fotbal pe paine...generatie care a scos fotbalisti de Liga 1,Ionut Voicu(Capitan Rapid) Stratila,(Astra,Dinamo), Vagner Alexandru(Fc Brasov) si de asemeni jucatori de liga 2 care nu stiu daca intereseaza pe cineva.Asa ca sa revenim la Dinu,respectati-l si da-ti-i credit si o sa va demonstreze.Dinule daca citesti sa stii ca eu am incredere in tine...si nu te opri aici!

    RăspundețiȘtergere