marți, 14 octombrie 2014

Liga a 2-a, etapa de miercuri, delegările oficialilor prahoveni

Miercuri, 15 octombrie, ora 15.00
Piteşti: Academica Argeş - Unirea Slobozia
Adrian Illyeş (foto) (Ploieşti) - Ionuţ Bobe (Videle), Adrian Ionescu (Târgovişte) - Dan Botescu - Andrei Ioniţă (Bucureşti), Emanoil Popescu (Tg. Jiu)
Voluntari: FC Voluntari - CS Baloteşti
Claudiu Marcu (Constanţa) - Ionuţ Babadac (Alexandria), Roxana Bănăseanu (Câmpina) - Ion Negoescu (Târgovişte), Stere Guteanu (Constanţa)
Constanţa: Farul Constanţa - CF Brăila
Marius Chiţu - Răzvan Dobre (Târgovişte), Mihăiţă Necula (Bucureşti) - Mihai Amorăriţei (Câmpina) - Marian Deaconu (Ploieşti), Valeriu Ibris (Buzău)

7 comentarii:

  1. Rezultate week liga a.b.c... ?

    RăspundețiȘtergere
  2. ne dati si noua dl sandu un raspuns ? sau nu mai publicati dvs aceste rezultate ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tonul intrebarii nu mi se pare foarte potrivit...
      totusi, din respect, pentru cei care coitesc si pentru cei care poate nu au bagat de seama ca am fost plecat si eu cateva zile, voi publica rezultatele respective, dupa ce voi termina de scris ceea ce am în continuare si care mi se pare de mai mare actualitate.
      PS - la o alta intrebare cu acelasi ton, nu voi mai raspunde...

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    3. Decenta si respectul par a-ti fi straine...

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    5. poate iti spun o noutate, dar nu te obliga nimeni sa intri aici! poti sa intri unde vrei tu in alta parte...

      Ștergere