sâmbătă, 25 octombrie 2014

Liga a 2-a. Fortuna Poiana Câmpina - CS Mioveni 3-1. Declaraţiile antrenorilor

La finalul partidei, în cadrul obişnuitei conferinţe de presă, cei doi antrenori au făcut următoarele declaraţii:
Claudiu Niculescu (CS Mioveni): "Sunt dezamăgit total de atitudinea jucătorilor mei"

"Sunt dezamăgit total de atitudinea jucătorilor mei. Ei sunt deja de mai multe zile cu gândul la meciul de marţi, din Cupa României, cu Dinamo, dar eu aveam speranţe pentru un rezultat pozitiv în meciul de astăzi. Din păcate, le-am făcut 3 cadouri gazdelor, prin greşeli individuale prosteşti, care au stabilit învingătoarea. Noi nu suntem angrenaţi în lupta pentru promovare, cred că Timişoara şi Reşiţa sunt favoritele, dar dacă vom fi acolo nu vom da înapoi".
Aurelian Stamate (Fortuna): "Victoria de astăzi este rezultatul probei de caracter a jucătorilor"
"Înainte de a spune câteva cuvinte despre meciul de astăzi, trebuie să spun câte ceva despre preluarea echipei. Consider că aşa cum haina nu-l face pe om, nici numele nu-l face pe un antrenor. Trebuie să mulţumesc celor care au fost înaintea mea la conducerea tehnică a acestui club, pentru că ei au pregătit practic acest meci. Eu, în cele câteva zile, doar am încercat să umblu puţin la psihicul jucătorilor, pentru că am găsit o echipă puţin derutată, ceva tensiune, pe care am încercat să le îndepărtez. Echipa venea după 3 etape în care se obţinuseră numai două puncte, iar astăzi am reuşit să marcăm 3 goluri împotriva unei echipe care primise trei goluri în toate partidele de până acum. Am controlat jocul şi cred că victoria de astăzi este rezultatul probei de caracter a jucătorilor".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu