sâmbătă, 25 octombrie 2014

Liga a 2-a. Fortuna Poiana Câmpina - CS Mioveni 3-1

Marcatori: Antohi 8, V. Munteanu 24, 52-11m - Gălan 61.
Fortuna Poiana Câmpina: I. Popescu - Aldea, M. Marin (cpt), B. Şandru, Damian - Cioinac, Minciună (60 Zsiga) - V. Munteanu, Honciu, Antohi - Chipirliu (83 Năstase). Rezerve neutilizate: Gârlea - Dobrosavlevici, Stancu, Crişan, Coteanu. Antrenori: Aurelian Stamate (principal), Ştefan Odoroabă (secund), Cornel Cernea (antrenor cu portarii), Bogdan Aldea (preparator fizic).
CS Mioveni: O. Popescu - Tolmbaye, B. Stoica (28 Negoiţă), Rada, Ed. Stoica - Popa, Dragalina (54 Nilă), Mârzeanu, Răuţă (cpt) - Gălan, Bălan (38 Biceanu). Rezerve neutilizate: Croitoru - Mazilu, Vintilă, Iancu. Antrenor principal: Claudiu Niculescu.
Cartonaşe galbene: Honciu 30, Cioinac 60 - Nilă 66.
Cartonaş roşu: Mârzeanu 55.
Arbitri: Iulian Dima (Bucureşti) - Dan Ilieş (Braşov), Constantin Cantemir (Făgăraş) - Marius Chiţu (Târgovişte).
Observatori: Viorel Sandu (Bucureşti) - pentru arbitri, Adrian Ionescu (Bucureşti) - pentru joc.
Demisia lui Florin Stăncioiu şi instalarea unui nou antrenor, Aurelian Stamate, a produs şocul dorit la echipă, Fortuna jucând cu totul şi cu totul altceva decât la precedentul meci de pe teren propriu, severa înfrângere 0-3 cu Poli Timişoara.
Echipierii Fortunei au controlat în permanenţă partida, au impus ritmul ei, iar în momentul în care s-a ajuns la 3-0 şi cu oaspeţii în inferioritate numerică, partida era ca şi încheiată. Golul de onoare al oaspeţilor nu a mai produs revirimentul aşteptat de Claudiu Niculescu pentru echipa sa, care a părut mai mult cu gândul la întâlnirea cu "câinii roşii", marţi, în optimile Cupei României.
Minutul 52. Vali Munteanu transformă lovitura de pedeapsă, după un fault comis asupra sa
Bucuria marcării golului doi
Minutul 61. Oaspeţii ratează o lovitură de pedeapsă, prin Popa, care a trimis în transversală, dar mingea ajunge la Gălan, care înscrie cu capul din 8 metri

4 comentarii:

  1. Chipirliu asta si cu Vali Munteanu par cei mai buni in angrenajul Fortunei. Ar merita ca Multescu sa arunce un ochi asupra lor... mai ales ca sunt aici in zona.

    RăspundețiȘtergere
  2. si iustin popescu portarul fortunei , in cel mai scurt timp la dinamo veti vedea...

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am vazut pe portar in vreo 2 meciuri dar nu mi se pare ca ar avea stofa de portar. Nu iese pe centrari, e micut de statura... nu il vad aparand in Liga I. Cel putin asta este parerea mea. Sincer la meciul cu Dinamo, daca Fortuna avea alt portar cu siguranta castiga jocul.

    RăspundețiȘtergere
  4. poate tu ai ochiul mai format ca flavius stoican :)) dar nu cred...iti spun eu dupa meci am asteptat sa fac o poza cu claudiu niculescu si stoican i-a facut semn lui iustin sa vina , l-a felicitat sa o tina tot asa si totul va fi ok... din partea mea ca dinamovist eu chiar mi-as dori sa-l vad la dinamo cat de curand si eu cred ca si merita la ora actuala fiind peste marc si peste samoila . parerea mea. o seara placuta

    RăspundețiȘtergere