miercuri, 15 octombrie 2014

Liga a 2-a. Fortuna Poiana Câmpina - Poli Timişoara 0-3. Declaraţiile antrenorilor

În buna tradiţie a partidelor organizate de clubul Fortuna, la finalul jocului a avut loc o conferinţă de presă, la care au participat - pe rând - cei doi antrenori.
Dan Alexa (Poli Timişoara): "Astăzi noi am fost mai buni"
"Mă bucur foarte mult pentru această victorie. A fost primul meci din deplasare în care am jucat mai aproape de ceea ce îmi doresc eu. Ne-am impus jocul, am beneficiat şi de o deschidere foarte rapidă de scor şi toate lucrurile au mers în favoarea noastră. În privinţa adversarului, eu continui să cred că formaţia Fortuna este principala noastră contracandidată, are jucători valoroşi, dar astăzi noi am fost mai buni, victoria noastră fiind clară şi fără nici un dubiu. Până acum noi am avut o evoluţie sinusoidală şi pentru că am făcut foarte multe schimbări în lot, mai avem încă de lucrat la omogenitate, aproape la fiecare meci având 7-8 jucători noi faţă de precedenta ediţie de campionat".
Florin Stăncioiu (Fortuna Poiana Câmpina): "Am făcut foarte multe greşeli"
"Am avut chiar acum, înaintea acestei conferinţe, o mică discuţie cu jucătorii şi le-am atras atenţia că felul în care au jucat astăzi nu le face cinste. Am făcut foarte multe greşeli, mai ales în apărare, acolo unde s-a cunoscut absenţa lui Bogdan Şandru, apărătorul nostru cu cea mai bună viteză, de care am fi avut mare nevoie astăzi. În plus, Antohi nu l-a susţinut aşa cum i-am cerut pe Chipirliu, care a fost mai mereu izolat. Atacurile noastre au fost neinspirate, am atacat mult pe axul central, acolo unde timişorenii sunt foarte puternici. La pauză le-am cerut să desfacem jocul, am început mai bine partea a doua, dar a venit golul al doile aşi, practic, meciul s-a încheiat acolo. Din păcate, avem o echipă de moral, iar când nu ne iese jocul, apar rezultatele defavorabile. Sper să tragem învăţămintele necesare din această înfrângere şi să învingem la Pâncota".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu