joi, 29 ianuarie 2015

Bogdan Şandru a jucat aproape 90 de minute în victoria Pandurilor din Antalya, 2-1 cu Tom Tomsk

Astăzi, Bogdan Şandru (foto) a jucat primul său meci pentru formaţia Pandurii Tg. Jiu, cu care se află în cantonament în Antalya. Fundaşul central aparţinând clubului Fortuna Poiana Câmpina se află în probe la formaţia din primul eşalon antrenată de Eduard Iordănescu. Pandurii au jucat astăzi în Antalya cu ruşii de la Tom Tomsk, o formaţie din Siberia, de care au trecut cu scorul de 2-1, prin golurile marcate de Eric de Oliveira şi Nistor. Bogdan Şandru a jucat aproape 90 de minute, fiind înlocuit pe final, în condiţiile în care antrenorul Eduard Iordănescu a rulat în acest meci întregul lot pe care îl are la dispoziţie.
"Am jucat pe o ploaie cum nu-mi aduc aminte să mai fi văzut... Cu toate acestea, am jucat bine, m-am simţit bine, simt că m-am încadrat bine în echipă, alături de colegii mei şi cred că sunt pe drumul cel bun. Am speranţe că pot şi mai mult, aşa că am să muncesc mai mult şi sper să joc şi mai bine", ne-a declarat Bogdan Şandru.
Următorul amical al Pandurilor în Antalya are loc pe 31 ianuarie.
Interesant este că dacă s-ar realiza un eventual transfer, Bogdan Şandru ar putea avea şansa de a debuta într-un  joc oficial pentru Pandurii împotriva echipei Dinamo, echipă în faţa căreia Fortuna, cu Şandru pe teren minute bune, a făcut poate cele mai bune 90 de minute din 2014. Pandurii Tg. Jiu vor întâlni pe Dinamo Bucureşti pe 16 sau 17 februarie în semifinalele Cupei Ligii Adeplast.

2 comentarii: