miercuri, 25 martie 2015

"Mara", după meciul Fortunei cu CS Ceptura: "M-a deranjat atitudinea arbitrului!"

Au trecut câteva zile de la meciul din "Liga lu' Lică", pe care Fortuna II Poiana Câmpina l-a încheiat la egalitate, scor 0-0, pe teren propriu în faţa formaţiei CS Ceptura. Am lăsat lucrurile să se mai liniştească puţin şi am încercat astăzi să văd punctul de vedere al lui Mărgărint "Mara" Ciobotaru (foto) faţă de tot ceea ce s-a întâmplat la finalul jocului, atunci când delegatul gazdelor a fost acuzat de arbitri că a intrat în cabină şi i-a scuipat.
"Sincer, mie nu mi-a plăcut cum a arbitrat Târşoreanu, dar la fel de adevărat este că nici noi nu am făcut un joc bun, din contra, poate a fost cel mai slab meci din acest an. Că a dat penalty pentru ei, iar la câteva minute, unul mai clar pentru noi nu l-a mai dat, aşa a apreciat el, nu fac un capăt de ţară din acest lucru. Dar ceea ce s-a întâmplat la finalul jocului m-a deranjat foarte tare. Coborând din tribuna oficială, în uşa vestiarului arbitrilor, l-am văzut pe delegatul nostru că discuta cu arbitri, în prezenţa observatorului jocului.
Am intrat după ei în cabină pentru a achita baremul de arbitraj, iar ceea ce mi-a fost dat să văd mi s-a părut incredibil! În vreme ce delegatul nostru le reproşa maniera de arbitraj şi mai ales faza neacordării penalty-ului, unul dintre asistenţi i-a replicat: "Ia mai lasă-ne în p... mea în pace!" M-am uitat la observator, un om pe care îl consider respectabil, Vasile Radu, şi săracu' ridica din umeri! Nu mi s-a întâmplat niciodată să văd aşa ceva! M-a deranjat atitudinea arbitrului şi mă întreb dacă nu s-ar găsi fraieri ca noi care să bage bani din buzunarul lor în fotbal, probabil că duminica ar fi stat cine ştie pe unde, că nu ar fi avut ce arbitra! Adică, pe banii mei, să fiu tratat aşa?! E revoltător! Cred că arbitrul ar trebui să fie un factor de echilibru, unul care să preîntâmpine eventuale incidente şi nu să le provoace. Cred că e păcat că se întâmplă aşa ceva", ne-a declarat "Mara".
Sunt foarte curios dacă observatorului partidei a scris toate acestea în raportul său, dar dincolo de toate rămâne următorul semn de întrebare: cu siguranţă, echipele au probleme lor - şi am scris de multe ori despre acestea - dar pe arbitri cine-i educă?

7 comentarii:

  1. Tu vorbești de educatie?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mara fii tare te injuram in continuare

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Aduceti-va aminte de la Floresti ce a facut acest pseudo Mara cand a lovit arbitrii si a fost suspendat vreo 2 ani ,dar a fost iertat de ajf...acum se da victima.Apropo la Floresti facea patre din echipa oaspete pe care zicea ca o patroneaza.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iar arbitrul lovit a fost Alin Gheorghe...in meciul Floresti - Unirea Campina...

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere