vineri, 17 aprilie 2015

Arbitrul Amorăriţei a terminat recuperarea şi în două săptămâni speră să revină în iarbă

Începutul acestui an a fost unul teribil de ghinionist pentru arbitrul câmpinean Mihai Amorăriţei (foto), component al lotului Ligii a 2-a, dar cu mai multe prezenţe şi pe prima scenă fotbalistică a ţării din postura de arbitru adiţional sau arbitru de rezervă. Reamintesc că Amorăriţei s-a accidentat la schi, fiind supus apoi unei destul de complicate intervenţii chirurgicale. A urmat apoi a lungă perioadă de recuperare.
"Acum - a declarat Amorăriţei - am terminat recuperarea şi am început alergările. Am avut deja mai multe şedinţe de alergări, iar dacă totul decurge aşa cum sper, în maximum două săptămâni voi încerca să arbitrez un meci la juniori, în campionatul judeţean, pentru a mă reacomoda treptat efortului specific
unui meci. D-abia aştept să revin pe gazon, în această vară voi încerca să arbitrez cât mai multe jocuri amicale, iar din sezonul viitor sper să recuperez timpul pierdut şi prestaţiile mele să fie din ce în ce mai bune".

4 comentarii:

  1. INsanatosire grabnica si te asteptam la centru in Liga I din 2016.

    RăspundețiȘtergere
  2. Beznea Dorinel Mihai17 aprilie 2015 la 18:21

    Multa sanatate si multa bafta...crede si vei reusii!

    RăspundețiȘtergere
  3. m ai lasat sef la recuperare:))sanatate si ne vedem in iarba

    RăspundețiȘtergere
  4. Sanatate! Te asteptam pe gazon.

    RăspundețiȘtergere