duminică, 24 mai 2015

Biziniche reacţionează după protestul unor arbitri la adresa echipei CS Blejoi

Plecat din ţară la scurt timp după meciul cu Teleajen Văleni, din campionat, preşedintele formaţiei CS Blejoi, fostul arbitru Gheorghe Biziniche (foto), a revenit şi a avut o reacţie faţă de protestul unor arbitri la adresa echipei sale. Biziniche spune multe lucruri extrem de interesante, atât direct, cât şi printre rânduri, drept pentru care vă invit să citiţi un punct de vedere cu dezvăluiri foarte interesante privind relaţiile din această lume frumoasă, dar nebună:
"Dacă tot am intrat în dispută cu Deaconu Marian, vreau să fie ultima şi să prezint lucrurile aşa cum au fost şi sunt în realitate. În primul mandat al lui de preşedinte la arbitri, el a vrut ca eu să fiu vicepreşedinte în comisie. La început am colaborat bine, lucru recunoscut chiar de el la meciul de la Drăgăneşti. Îşi amintea cum Dan Petrescu "Fibră", un mare descoperitor de talente în arbitrj, şeful nostru, ne-a chemat la el şi ne-a sugerat să-i propunem lui Cristi Nica să treacă în lotul de asistenţi, fiind sigur că va avea mare viitor. Lucru care s-a şi întâmplat".
Deaconu impunea suspendarea unor arbitri!
"Toate bune până când eu, fiind şef la subcomisia de disciplină, trebuia să suspend fără raport pe măsură un tânăr arbitru (nu îmi amintesc numele), care urma să nu mai poată susţine examenul de categoria I-a şi, implicit, pe cel de promovare în lotul republican. De aici a început ruptura.
Ca să scape de mine şi-a dat demisia, iar eu din solidaritate la fel. După o săptămână a revenit, la fel şi eu. După foarte puţin timp, eram observator la Petroşani, în liga a doua, şi am plecat cu alte probleme mai devreme în deplasare. Joi seară, după şedinţa săptămânală a arbitrilor, mă suna un arbitru şi îmi spune că s-a desfiinţat postul de vicepreşedinte, deşi era un singur astfel de post, cel ocupat de mine! Atenţie, acum au fost la un moment şi patru vicepreşedinţi, acum am înţeles că ar fi trei! Cu acelaşi preşedinte!"
Protestul arbitrilor, la sugestia lui Deaconu?
"Odată ajuns la Blejoi, am trecut peste toate ca şi cum nu s-ar fi întâmplat nimic. Eu nu sunt un om care să poarte ranchiună. Aflu că 8 arbitri au făcut un protest împotriva mea, cred că la sugestia preşedintelui lor. Nu ştiu cine sunt, dar eu, în puţinul timp de când sunt în funcţie, nu am avut de criticat decât pe Căunei şi continui să susţin că întemeiat. Atenţie, ceilalţi nici nu au arbitrat în mandatul meu! Mai mult, l-am sunat pe Safta (fost foarte bun tuşier, o spunea şi Vali Alexandru - un fin cunoscător al fenomenului, chiar mai bun decât Deaconu) şi care vorbind cu fiul său, pe care îl ştiu de când era mic, habar n-avea de această acţiune în care a fost băgat. Nu pot să spun decât că am avut cuvinte de laudă despre Moroiţă, Vulpe, am discutat frumos cu toată lumea, observatori, arbitri, ziarişti. Mai ştiu că am invitat şi au fost foarte încântaţi să ia parte la meciurile noastre foşti mari fotbalişti ai Petrolului - Mircea Dridea, Eduard Iuhasz, George Marin şi urmează să continuăm această practică". 
Propus de Biziniche pentru promovare în detrimentul lui George Andrei, Deaconu refuză acum să discute cu preşedintele Blejoiului!
"A, era sa uit, când trebuia să fie promovat un arbitru în lotul divizionar "B", dintre Marian Deaconu şi George Andrei, regretatul Emil Vlaiculescu m-a întrebat şi pe mine şi pe Ilie Coţ (protestatarii or fi auzit de el?!) pe cine să susţină? Amândoi am spus "Deaconu" şi acum regret. Zilele trecute, după apariţia acestui protest, fiind plecat din ţară l-am sunat pe Deaconu de pe o cartelă si neştiind numărul mi-a răspuns. L-am invitat la o discuţie bărbătească şi a refuzat susţinând că la primul nostru conflict (lucru care nu-mi aparţine) ar fi apărut în ziare o poză cu el, pusă de mine şi care a deranjat familia lui. Să revin şi la Căunei - nu am avut nici în timpul meciului, nici după, nimic de comentat cu el, tot ce am avut de spus, am spus aici. Ca să se vadă că nu mint, ataşez doua imagini din revista Fotbal din 1972, în care la tineret-rezerve apare numele meu alături de cel al regretatului Mitică Căunei, în echipa Petrolului". 
"Băieţi, dacă aveţi de gând să o comiteţi astăzi, vă sfătuiesc să mai staţi o mână, că mă prind repede"!
"De asemenea, aş vrea să mai transmit domnului observator Ilaşi că nici Ronaldo când scapă unul la unul spre poarta adversă nu aleargă cu spatele la poartă, asta referitor la raportul pe care l-a întocmit după meciul de la Văleni. În final, redau cuvintele lui Vali Alexandru, pe care le transmitea arbitrilor pe care îi observa (inclusiv mie): "Băieţi, dacă aveţi de gând să o comiteţi astăzi, vă sfătuiesc să mai staţi o mână, că mă prind repede"! În acest context, pe această cale anunt pe toată lumea că o sa filmăm de acum înainte toate meciurile formaţiei noastre".

3 comentarii:

  1. As vrea ca domnul BIZINICHE TRAIAN sa nu mai ia mina "omului sfant" pentru ca nu-l prinde DELOC. Prietenii stiu de ce.......

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Va este cunoscuta expresia AZI NU ESTE ZIUA VOASTRA! Nu este bine cand o simtiti si dvs pe propia piele!

    RăspundețiȘtergere