joi, 7 ianuarie 2016

Mihai Dinu: "100% rămân la Cornu!"

După apariţia articolului în care anunţam detalii privind reluarea pregătirilor pentru formaţia CS Cornu - aici - au apărut multe speculaţii legate de o iminentă plecare a antrenorului Mihai Dinu (foto) şi a celor mai mulţi dintre jucători, vehiculându-se chiar varianta ca aceştia să se îndrepte spre Tricolorul Breaza. Astăzi, am discutat din nou cu Mihai Dinu, care a ţinut să precizeze: "Nu ştiu de unde au apărut toate aceste speculaţii. Nu se pune problema să plec de la Cornu şi chiar după ce am văzut comentariile m-am decis că 100% rămân la Cornu. Oamenii de aici mi-au întins o mână de ajutor atunci când eu am avut nevoie, şi acum cred că este firesc ca eu să nu le întorc spatele, indiferent de rezultatele discuţiei care va avea loc mâine cu primarul comunei Cornu, Cornel Nanu. În privinţa jucătorilor, nu cred că vor pleca, dar mai multe detalii vom putea discuta după întâlnirea de mâine şi după reunirea lotului. Oricum, vreau să stea lumea liniştită, nu se pune problema să plec de la CS Cornu!

3 comentarii:

  1. dinule adul pe birsanel te poate ajuta sa promovezi,succes si felicitari pentru ce faci la cornu

    RăspundețiȘtergere
  2. bafta dinule insista pe george barsanel bateti palma si la treaba ca sunteti frati

    RăspundețiȘtergere
  3. LA CORNU SE VREA PROMOVAREA DAR TREBUI SI CEVA SPONSORI,IN CORNU SUNT OAMENI CARE POT AJUTA,DINU POATE SA ADUCA JUCATORI DE LIG 2 CA SA ATINGA OBIECTIVUL,DI PRIMAR CE ZICE.

    RăspundețiȘtergere