miercuri, 27 iulie 2016

În această seară ar trebui să se decidă cine va sta pe banca tehnică a formaţiei FC Băneşti în noul sezon

Deşi părea a fi una dintre echipele liniştite, cu rezultate bune, fără prea mari pretenţii de promovare, la FC Băneşti nu este deloc linişte. Şi totul pleacă de la o indecizie a conducerii clubului privind banca tehnică. O indecizie, care s-ar putea încheia chiar în această seară...
Încă actualul antrenor al echipei, Ion Burchi, ne-a declarat pe marginea acestui subiect: "Dacă nu se mai doreşte să continuăm colaborarea, eu aştept din partea conducerii clubului o discuţie bărbătească, să mi se spună ce mi se reproşează din punct de vedere sportiv, ne strângem mâna şi ne vedem fiecare de drumul lui, pentru că fotbalul din Băneşti nu a început, dar nici nu se va termina, nici cu mine, nici cu cei din conducerea actuală. Înţeleg că pentru mine nu sunt bani să mai fiu plătit, dar se strâng bani pentru a se acorda o primă de instalare lui Marius Vişan, dacă acesta va accepta propunerea clubului. Deocamdată, eu îmi văd de treabă, de antrenamente, încercăm să facem o echipă cât mai bună şi sper ca lucrurile să e rezolve cât mai curând posibil".
În acelaşi timp, Marius Vişan a declarat pentru publicaţia on-line fotbalprahovean: "Am primit o ofertă de la FC Băneşti, ca jucător în primul rând. De fapt, de circa un an cei de la Băneşti insistă pentru a juca aici. Acum ar fi vorba şi despre postura de antrenor al echipei. Mă gândesc la această variantă şi poate în cursul zilei de astăzi voi oferi un răspuns clar".
Aurel Covrig, vicepreşedintele FC Băneşti, ne-a declarat că "au fost mai multe discuţii, da, inclusiv cu Marius Vişan, şi eu sper ca încă din această seară să avem un răspuns clar privind viitorul băncii tehnice a formaţiei noastre".

30 de comentarii:

  1. Burchi daca aveai colana vertebrala plecai in secunda 1 nu astepti sa vezi ce face visan dar esti si tu o muiere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa va fie rusine conducerii si mai ales apropiatiilor lui Ion Burchi...Acum nu mai aveti nevoie de el când v a luat de pe locul 13 si v a dus pe 4 nu a fost bine...Rusine Covrig !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce e ba muiere ? Ca i a inghitit toate basinile lui Mugurel Stroescu ? Pai lui expiratu ala de Mugurel ce sa ii mai ceri ? Ca a jucat toata viața la liga 4 5...Ion Burchi are meciuri la liga 2 câți ani nu are Banesti de existenta si e respectat de toata lumea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ptr ca trebuia sa plece nu sa astepte sa l umileasca anonimul ala de covrig asa nume covrig gaura din covrig milogul

      Ștergere
    2. Eu sunt Mugurel Negreanu, ce implicare am eu in cearta asta si de ce scrieti de mine pe aici???????? as vrea sa stiu cu cine stau de vorba , ca pana acum eu nu am zis nimik, dar vad ca se vorbeste in numele meu sau ca sunt jignit fara sa zic nimik de nimeni???? Tu asta care spui ca sunt expirat da numele sa vorbim...astept! iti las nr meu 0751201820 eu nu postez comenturi aici...

      Ștergere
  4. Jucătorii au pregătit șampania!!! Scăpăm de ingafat! Degeaba fotbalist bun ai fost dacă nu ești caracter ca antrenor!!! Te pupam , drum bun!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  5. Nu te poti compara tu cu M.Visan , fiindca M.Visan are licenta de antrenor si tu nu ai .....

    RăspundețiȘtergere
  6. Mergi la scoala de antrenori pt a obtine licenta sa antrenezi in liga A prahova si dupaceea sa te compari cu M.Visan

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma numesc Mugurel Negreanu, astazi am intrat sa citesc acest articol si vad ca in nenumarate randuri s-a pomenit pe aici numele meu , cum ca eu am scris porcariile de mai sus! Va rog frumos sa terminati cu comentarii la adresa mea ca nu am nici o implicare in ce s-a comentat aici si nici nu am de gand sa fac asa ceva...! Cei care aveti ceva sa imi spuneti va las nr meu de tel , sa imi spuneti personal 0751201820 , eu aici nu comentez nimik...acum am fost obligat sa raspund jignirilor unora de aia am scris!Cei care mi-ati pomenit numele aici: va rog frumos sa nu o mai faceti.. lasati-va numele cand vorbiti de cineva aiurea.., eu nu postez comenturi aici si mai ales fara sa ma semnez! daca am ceva de spus spun direct...Nu va inteleg domnilor de ce postati comentarii in numele meu, sau ma implicati pe mine...o sa rog administratorul acestui site sa stearga articolul....este primul si singurul meu comentariu aici...va las sa va certati, eu nu ma cobor la nivelul acesta.... Stima!!!

      Ștergere
  8. Pai covrig un carater 0

    RăspundețiȘtergere
  9. De cand asteapta badaranul de covrig sa-l dea afara si sa il umileasca.A reusit

    RăspundețiȘtergere
  10. Niste jigodii si niste hoti.Sa plece impreuna ca se merita.Dece au plecat atati jucatori?

    RăspundețiȘtergere
  11. Mugurele tu esti cel care a scrim aces comentariu since sa fui :)))Nici tu nu esti departe stai linistit Mugurele :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce jucătorii au plecat bai analfabetilor?doar teo se numește jucător în rest ce au plecat sunt mercenari care nu știu să stea în ghete

    RăspundețiȘtergere
  13. Bravo Covrig cea mai buna mișcare să plece Burchi HAI VISAN...

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa plece lesinatul de Burchi bravo conducere să vină VISAN.Esti nimeni Burchi batetiva joc de el Covrig punetil să antreneze juniorii.eu ILIE PISTOL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  15. Burchi cat e de "carpa" nu pleaca nici daca vine Visan.E in stare sa ramana si ingrijitor la teren si sa-l"sape" pe noul antrenor.

    RăspundețiȘtergere
  16. Burchi te așteptăm azi la ora 18:00 pe stadionul din Bănești să ne aplauzi dar te rugam sa nu plângi.Si ink ceva te rugam sa stai după gard

    RăspundețiȘtergere
  17. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  18. În această seară s.au lămurit lucrurile la Bănești Ion Burchi ii va lua locul lui Petcu Gimi la Bănești va fi mascota echipei.

    RăspundețiȘtergere
  19. Bine ca a venit Visan ca numai aveam echipa deloc.Au plecat toti jucatorii din cauza caracterului infect numit Covrig.Mai bine pleca la pachet cu ion.nimeni numai vrea sa vina la banesti din cauza ta covrig.ii pacalesti acum pe toti dar sa vezi tu cand vei fi pacalit

    RăspundețiȘtergere
  20. Cei care scrieti de ION BURCHI sunteți niste nesimțiți!Când va ajutat o fost bun nu,akm k sa gasit alt antrenor toata lumea da cu pietre in el si jignirii La adresa lui.Are si dansul tel,puteti sal contactați direct pe el.Rusine sa va fie,mai ales celor care sunt din Bănești.Cu stima Filote! ! ! !

    RăspundețiȘtergere
  21. Cand era la csm si va rugati de el sa vina la echipa era bine acum il aruncati ca pe o masea stricata nu se face asa cv Rusine Conducerii ....

    RăspundețiȘtergere
  22. Pistol si restul care injurati si defaimati un om ca Ion,sa va fie rusine!!!!nu are sens sa dezvolt...atat va spun,RUSINE!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Cine esti tu ma Pistoale sa-ti dai cu parerea????bai bisnitarule de pe prundul garlei,nu ti-e rusine sa vorbesti asa de un om realizat in fotbal????bai baiatule,vinde blugi si izmene si vezi de traiul tau,sa nu mori de foame...lesinatule!!!!Iar voi restul care va mai da-ti cu parerea de un fost fotbalist de divizia B,pe vremea cand se juca cu adevarat fotbal,mai bine taceti din gura....licheleleor!!!!el a jucat intr-o echipa ce continea nume precum Ion Gheorghe,Nicolae Mitea,Danciulescu,Claudiu Dumitrescu si multi altii!!!bai copii,scoate-ti mizeria din ochi si pune-ti leocoplast la gura si mainile la spate sa nu mai scrieti prostii!!!Nu va e rusine????derbedeilor

    RăspundețiȘtergere